מחפשים משרד לעיצוב פנים? הכירו: מיקי כתר ומרב ברמן אדירכלות ועיצוב פנים

מיקי כתר ומרב ברמן

אתם עוברים דירה בשעה טוב ומוצלחת קודם כל לפני הכל, זה מהלך מרגש במיוחד בחיים רוב האנשים לא קונים בית לעיתים קרובות. 

יחד עם זאת לא רק קניה, קיבלתם את כל האישורים שאתם זקוקים להם ואתם הולכים על זה ומרחיבים את הבית, רוצים סתם לשנות החלטתם לגוון, העיצוב פנים המודרני החדש קורץ לכם ואתם רוצים למקסם את חלל הבית שלכם עם הטאץ' המודרני ביותר, עיצוב פנים מודרני, כשזה מאוזן, לא מוגזם, תואם לרוח האוירה ולשכונה.

הלכתם ובדקתם ואתם ילדים טובים ועשיתם שיעורי בית ועדיין אתם מרגישים שהספה והשולחן האלה זה לא בדיוק מה שאתם מדמיינים ואתם רוצים ויכולים יותר והחלטתם שזהו אתם רוצים עזרה מאנשים שהם מומחים, כשמה זה אומר מומחים בעיקרון?

מה זה אומר אדריכלים ומעצבי פנים? זה לא רק ידע, זה גם נסיון, וגם אישיות והכרה של השוק בדרך כזאת שתיתן לכם את הטוב ביותר. 

עיצוב פנים הוא תחום שלומדים אותו אנשים שנמשכים לעולם העיצוב, ובתת משיכה הפנימית זה יותר משיכה לעיצוב חללים, אז למעט הכשרון הטבעי יש להם גם את השאר, שזה בעצם הידע והנסיון שצברו עם השנים.

מיקי כתר ומירב ברמן, משרד אדריכלים ועיצוב פנים שמתמחה בכל הרזולוציות הקטנות איך להגשים לכם את החלום. אתם לא צריכים לכתת רגליים, ואתם לא צריכים להתלבט, אנחנו מספיק יציבים ומכירים את השוק כדי לדעת כבר מה יש איפה, כמה ואיך כדי להפוך את החלום שלכם למציאות תוך פרק זמן יחסית קצר. 

אנחנו מכירים את האישיות שלכם, לומדים אתכם, מי אתם ואיזה סוג של בית יהיה לכם הכי מתאים, איך תקבלו את מקסימום הסיפוק שלכם, מהמבצר שלכם במינימום זמן! בין שמדובר בשינוי קירות וחדרים, תוספות או הורדות ובין שמדובר בהחלפת מטבח, סלון וחדר שינה. אנחנו יכולים להיות עצומים ואנחנו יכולים להיות מנימליסטים, הכל בהתאם לצרכים הנפשיים והכלכליים שלכם.