איך בוחרים דק למרפסת שיתאים מושלם?

רושאר

יש לכם מרפסת ואתם רוצים אוירה טבעית ומתוחכמת, כזאת שתמשוך אתכם לחיות מחוץ לבית אבל בתוך הבית, אחרי הכל המרפסת זה רק חלק מהבית שלכם ויש לכם את היכולת לעשות את זה.

אז איך בוחרים דק מושלם שיתאים למרפסת?

בניגוד לחצר שבה הדק נמצא חשוף לנזקי מזג האויר באופן תדיר לכן עליו להיות מסוג מסוים שיהיה הכי יציב למי גשם ודהיה של השמש, במרפסת עצמה יש קצת פחות חשיפה לתנאי האקלים, יחד עם זאת עדיין מומלץ ללכת על משהו איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים ויראה טוב, ודק עץ תרמי, בדיוק כמו יין טוב רק ישתבח עם השנים. 

נראות העץ, בניגוד למאכלים, לא צריך להיות אנין טעם כדי להבדיל בין דק איכותי וטבעי דק למרפסת לבין דק שהוא לא איכותי, דק מעץ טבעי מסוג עץ נכון כמו עץ הצפצפה או עץ האגמון או עץ אורן נראה טוב יותר וטבעי יותר.

כמו בכל עיצוב לא משנה במיוחד מאיזה סוג, רצוי לחשוב ברמת העיצוב על הצורה של המבנה, והגוונים שלו, במרפסת יותר קטנה רצוי ללכת על גוונים קצת יותר בהירים שיתנו תחושה גדולה יותר של מרווח, זה תקף גם לגבי מרפסת גדולה יותר, גוונים כהים יותר יתנו תחושה סוגרת יותר. 

מומלץ ללכת על ריהוט שיתאים לאווירה על אף שמדובר במרפסת חשוב לזכור שעיצוב נכון יעניק עומק נכון ותחושה טבעית במיוחד, ויגרום לכם ולאורחים שלכם לרצות לשהות שם יותר. 

חד משמעית ניתן להגיע לרמות עיצוב מרשימות במיוחד עם עץ דק תרמי למרפסת, כזה שיגרום לכם לחוש טבע בתוך הבית. 

אנחנו נשמח להכיר אתכם, ולהכיר את המאפיינים והטבעיים האישיים שלכם, לדאוג למוצר שיתן לכם את המענה הפשוט והטבעי ביותר שיענה על הדמיון שלכם ואולי גם קצת מעבר לצד הנסיון שלנו.

 

אז על מנת שנוכל לדאוג לכם, אתם תצטרכו לפנות אלינו ואנחנו נשמח לבדוק מה הכי יעיל עבורכם.