השגחה על כלבים עם מטפלים מוסמכים

רבים חייבים את הנופש השנתי שלהם, אבל בעלי כלבים, יחפשו את הטיפול הכי טוב לכלביהם הכולל השגחה על כלבים. יש לבחור במקום מרווח וגדול, עם נוף פסטורלי והרבה מרחב, כאשר צוות מיומן מטפל בכלבים כאשר הוא בעל ניסיון רב והסמכות לטיפול בכלבים. על מנת שכלבכם יחוש שהוא מטופל בסביבה אוהבת כאשר לא יהיו בה הרבה כלבים, יש למצוא מקום כמו פנסיון או בית הארחה לכלבים מוכר ומומלץ. שימו לב כי לכלבכם יש את כל החיסונים הדרושים ובמיוחד, דאגו כי יחוסן נגד שעלת המכלאות, כאשר הסכנה היא שהוא נמצא עם כלבים אחרים. הרמה של פנסיונים ובתי הארחה לכלבים, עלתה בשנים האחרונות ובהחלט ניתן למצוא צוותים מקצועיים לטיפול וכן, השגחה על כלבים באופן אחראי ומסור.

טיפולים נוספים לפני שמוסרים כלב להשגחה על כלבים

אחד הטיפולים החשובים שיש לבצע לכלבכם הוא טיפול תקופתי נגד תולעים. כך תהיו שקטים יותר שהכלב לא יחלה חלילה ותמצאו אותו במצב שונה ממה שהשארתם אותו. גם חיסון נגד תולעת הפארק חשוב, היות וכלבים נוטים להריח צואה של כלבים אחרים, כאשר הם יצאו לטיול עם צוות השגחה על כלבים, כאשר הוא ישהה בפנסיון. תוכלו להראות למנהל פנסיון לכלבים את תעודת החיסונים של הכלב ואף לצלם אותה , כך שהצילום יישאר שם עד שתחזרו מהנופש או מנסיעת העסקים. אם הכלב נשאר מטופח וחזר מלא שמחת חיים, מומלץ כי בנופש הבא שלכם, תשאירו אותו בידיים הנאמנות של הפנסיון שטיפל בו היטב ודאג לכל מחסורו. יש לדעת, כי לכלבים יש זיכרון טוב והם אפילו ישמחו לשהות במקום שהם זוכרים אותו לטובה.

השגחה על כלבים בפנסיון ללא תאים או כלובים

זו לא הפעם הראשונה ששוהה בפנסיון לכלבים, יחוש חרדה ולכן, מומלץ כי אם החלטתם למסור את כלבכם לכמה ימים למטרת השגחה על כלבים, וודאו כי הכלבים לא ישנים בתאים או כלובים, מה שיגרום לכלב לחוש פחד ולחץ. אם הכלב שלכם אינו רגיל לכלבים אחרים, מומלץ כי צוות שהוא מיומן או אם ישנו במקום מאלף כלבים, יוכל לגרום לכלבכם להתחבר לכלבים נוספים תוך השגחה על כלבים שתסייע לו להיות חברותי יותר. תמיד מומלץ להשאיר את כלבכם במקום שנראה ביתי יותר, כמו מושב שיש בו מטפל ומאלף כלבים מוסמך, עם כל התנאים ההיגייניים וצוות מיומן שמטפל שנים בכלבים. שאלו אם ישנם שירותים אחרים, כגון טיפוח ורחיצה של הכלב, תספורת, גזירת ציפורניים, אילוף וכדומה.

הגיעו קודם עם כלבכם לפנסיון להשגחה על כלבים

על מנת שהכלב לא יהיה מפוחד כאשר תצאו לנופש, הגיעו אותו לפנסיון או בית הארחה לכלבים, כמה ימים לפני שתצאו לנופש.
הכלב יריח את המקום ואתם גם תוכלו לראות מה התגובות שלו וכן, זו ההזדמנות שלכם לבחון את המקום, מבחינת תחזוקה, טיפול או השגחה על כלבים.