תוצרת ישראלית משובחת: הזמנת ירקות מהחקלאי

אתם הולכים לסופר לשוק או לירקן, הצבעים, והריחות הכל כך יפה, ומזמין והריחות מעולים, ואתם איך שהוא זוכרים שעם כמה שזה נראה טוב, זה היה נראה פעם טוב יותר, ואולי גם זול יותר ויודעים איזה ידיעה שנושפת בעורף, שחלק גדול מהתנובה במקום הזה של הירקות והפירות זה בכלל לא תוצרת של ישראל. הזמנת ירקות מהחקלאי, יותר מעוד ירקות! 

חבל הארץ הזאת, ארץ ישראל, ידועה בכל העולם באיכות של האדמות שלה, ארץ ישראל ארץ זבת חלב ודבש. אדמות פוריות ומשובחות עם תוצרת מהטובות בעולם. ובכל זאת איך שהוא נוצר מצב די עגום שבו תוצרת הארץ הרבה פעמים מיוצאת למדינות אחרות בעולם, ולישראל עצמה מייבאים תוצרת אחרת. מכל מיניי שיקולים כלכליים. יפה ונחמד העניין הכלכלי, יחד עם זאת הוא לא ממש משרת את הצרכן הישראלי, כי סתם חבל, התוצרת של האדמה החקלאית הישראלית היא בין המשובחות בארץ. שלא לדבר על טווח הזמנים מרקע הקטיף ועד לרגע שבו התוצרת מתיישבת במזון שאוכלים, וגם זה משפיע על הבריאות ועל הטעם של הפרי או הירק.

כתוצאה מהידיעה שזה מה שקורה כיום, ועם המודעות של הצרכנים בתוצרת חקלאית ישראלית משובחת, נוצר מצב שבו נולדו חקלאים פרטיים קצת יותר אישיים שמעניקים את הפריבילגיה לא רק להנות מתוצרת ישראלית משובחת! אלה גם טריה במיוחד. מהקטיף ישירות לצלחת בלי כל התהליכים שמושכים זמן רב מרגע הקטיף ועד רגע האכילה.

תוצרת ישראלית משובחת עד כדי כך שאתם פשוט יוצרים קשר עם החווה שמגדלת את התנובה וישירות מזמינים מה שנראה לך מהמרכולת העשירה שקיימת, הכל כך טריה ועשירה בכל המינרלים והויטמנים, האבץ וכד' שניתן לקבל מפרי טעים. הגידולים כמובן עצמם בדרך האישית הזאת נעשים בדרך כל כך אישית, שזה משפיע על הטעם, ובהחלט ניכרת עליה משמעותית עם השנים בדרישה, כתוצאה מזה שמגיעים אורחים וחברים והם מרגישים את הפערים המשמעותיים ורוצים להזמין גם כן ישירות מהחקלאי הביתה. 

אז אם גם אתם מבינים את הערך ורוצים לנסות, תוצרת ישראלית משובחת במיוחד וטריה ישירות הזמנת פירות מהחקלאי למקרר אז אתם מוזמנים לדבר איתנו.

ירק השדה