מסחר באמזון כל מה שאתם צריכים לדעת, ויתכן שלא העזתם לשאול.

אדוונטיקס

כל מה שאתם צריכים לדעת, ויתכן שלא העזתם לשאול.

 

מי לא שמע על מסחר באמזון? מי שלא שמע על איזה רווח חלומי שלא רק שיכול לקחת אתכם לטיול מסביב לעולם, ולממן אותו, ולדאוג שתיהנו בטיול מבתי מלון חלומיים, תוך כדי שאתם מרוויחים בזמן השינה.

איזה כיף אה? חלום! מי לא היה מעוניין בזה. אני בוודאות שם.

 

אז קודם כל האם זה אפשרי? כשאדם לא בטוח שמשהו הוא רווחי עבורו, ובכל דבר הוא לא ימהר לרוץ לעשות את זה. רק טבעי לא?  זה באמת מה שמבדיל בין שכירים לעצמאיים ולעיתים גם בין עשירים לעניים.

על אף שעצמאי עלול להיות עני ושכיר להיות עשיר, ברוב המקרים זה לא יהיה ככה, זה פשוט סוג של אופי והשקפה, ויש לי בשורה מרנינה לבשר, את שניהם ניתן לשנות, דורש קצת עבודה של שינוי בתפישה של ההשקפה יחד עם זאת לחלוטין בר ביצוע.

 

אז איך אפשר במילים אחרות לעשות כסף קל? וכמובן שבאופן כשר. אנחנו לא מתעסקים בדברים לא חוקיים!!! 

 

ישנם שלל דרכים, אחת הקלות והנפוצות יותר זה בעצם מסחר באמזון.

והנה הפתעה, דיברתי בכותרת, אכן כותרת חמודה זה העולם הזה מסחר באמזון, יחד עם זאת, זה כן אפשרי, וכמו כל מציאות שטומנת בחובה תשתית של עבודה עצמאית עם משמעת עצמית והון התחלתי, לדוגמת סוחרים בכל עבר שלרוב מכלום הם רווחיים יותר ואין להם איזה בוס שיושב על המוח ודורש תפקוד שהוא לא בהכרח נעים לנו, שהוא הרבה פעמים בכלל זה שדוחף אנשים להצליח. 

אז במקומו דמיינו שהתשלום על החופשה החלומית שלכם, זה הבוס שיושב לכם על הראש.

הנושא הזה, הוא אחד הכלים החשובים לכל סחר ובפרט למסחר באמזון, להכיל שמדובר בעבודה לכל דבר ועניין, בין שהחלטתם להשקיע יום שלם, ובין שהחלטתם לתת על זה השקעה סמלית לבדיקה, ואתם יכולים בתור התחלה להשקיע בזה רק כשעה ביום, יחד עם זאת זה חייב להיות שעה ביום! וזה טיפ רציני, לרוב בעולם הרווחים העצמאי, כמו בכל עסק גם במסחר באמזון נדרשת סובלנות כי לא בהכרח רואים רווחים מיד.

 

נשמח לענות לכם על כל שאלה, אטוונטקס