כך תמצאו את הסגנון שלכם בעיצוב פנים

עיצוב פנים, מה זה אומר? 

אנשים גרים בתוך בית, משקיעים על קירות הון עצום, עובדים בעבור הבית הזה שנים רבות, משקיעים בו כל כך הרבה זמן, אנרגיות, כסף. ולמה? כי המקום שבו האדם גר זאת הממלכה שלו. זה המקום שאמור להטעין אותו באנרגיות מחודשות כל יום ביומו, לתת לו כוח לצלוח את היום שלו, להתמודד מול הבוס או הלקוחות ועם החיים עצמם מחוץ לבית, ולהיות המקום שמכיל את משפחתו המתוקה בתוך הבית.

בית שלא מרגיש נעים לחיות בו הוא בית, עשוי להוביל למצבי רוח פחות נעימים, לקשיים, ורק מסדר וארגון הוא יכול להביא לתחושות אחרות לחלוטין באדם, קל וחומר אם יש שדרוג ועיצוב מהמם של חלל הבית.

אז ישנם אנשים שפשוט אוהבים כל הרעיון הזה של עיצוב פנים מיוחד, לחבר מה שייך למה איזה ספה לאיזה בית, ואיזה מטבח לאיזה אישה. אדם שעובד מהבית זקוק למשהו אחד, אישה שנוהגת לבשל זמן רב תצטרך משהו אחר, אנחנו לא פטריארכליים, ומודעים לעובדה שיש גברים שמעדיפים לבשל ואז ידרש סגנון עיצוב שונה שמתאים לגבר. אפשר ללכת על איזה קו כללי שלא בהכרח יוזיל עלויות, זאת טעות נפוצה של אנשים, מעצבי פנים לרוב מכירים בעלי עסקים מתחומם וידעו לאן ללכת.

עיצוב פנים נכון ומקצועי, זה לא רק ללכת על מה שטרנדי, עיצוב פנים נכון ומקצועי, זה לקחת את מה שטרנדי בכל קשת ומגוון האלטרנטיבות שקיימות בשוק ולהתאים אותם אל תוך האישיות של יושבי הבית, תוך כדי ניתוח לא רק של האישיות של מי שמזמין את העבודה מי האנשים האלה, אלה איך אפשר גם לנצל את חלל ביתם ככה שירגישו הכי בבית, בבית. 

שירגישו שטוב להם שם. עכשיו בית שהצלחתם למקסם בעיצוב? זה בית שיוכל להניב לכם תשואה גדולה יותר בחיים. אבא ואמא הולכים טעונים אנרגיות לעבודה, חוזרים לבית שטוב להם לחזור אליו, הבית מעוצב נכון לכן קל גם לשמור על הסדר שלו, יביא לאנשים שהם יותר רווחיים לרוב. 

עיצוב פנים נכון זה לא רק אלמנט טרנדי, זה בעיקר מי שדר שם. 

 

רוצים לחלום איתנו ולהגשים את החלום שלכם? לשתף אותנו? אנחנו ממש נשמח להקשיב

 

מיקי כתר, ומירב ברמן