השכרת שולחנות וכסאות עושים רק עם קארמה

במאה הנוכחית, רק תגידו מה בא לכם, חיפוש קטן בגוגל ומיד תמצאו כל דבר. 

החל מחוטים ושקיות אוכל ועד לשמלות כלה ובתים, הכל ניתן למצוא כיום באינטנרט וכמובן כל מה שנמצא באמצע שם. 

עכשיו, הגיע הרגע המיוחל והמיוחד שחיכתם לו כל החיים.

היא לא חלמה על החתונה הזאת מהרגע שהכרתם, התכנית הזאת קיימת בנפשה מהיום שהיא הבינה שהיא בת, וראתה כלה, בערך בשלב הבת מצווה היא התחילה לעשות תוכנית עבודה ואז אחרי שהכל הושלם היא הגיעה לחשוב מכל כשהכל היה ברור לה איפה, איך, כמה ובערך למה ואז נכנס השלב הפחות קריטי שזה למצוא חתן, ואתה הגעת ותודה לאל עשית את זה והצעת.

אז מאחר ואתם רוצים להתחיל ברגל ימין ועכשיו הבנת שזה יושב שם לא מעט זמן, אז כדאי שתלמד חוק ראשון האשה תמיד צודקת. 

היא לא מתפשרת על פחות ממושלם ובצדק מדובר באירוע שהעניין של הכי מיוחד לא הכי קריטי כמו שזה יהיה ערב שפשוט ישמח אתכם לכל החיים, לכן כל כך טורחים עבורו.

אז אם החלטתם ללכת, שניכם יחד! לא לדאוג ברור לנו שגם לך יש מילה כאן ולא מעט. אז החלטתם ללכת על משהו מרהיב, שיהיה בשעה טובה, ואחרי שמצאתם את המקום, והכמה והאיך והלמה צריך לארגן את הפרטים הקטנים. עכשיו, נושא מקומות הישיבה, ציוד לאירועים, השולחנות והכסאות הם חשובים בדרך שלא ניתן לתאר כי זה נותן המון נופך של אוירה, אתם רוצים שזה יהיה גם יפה וגם נוח.

עכשיו בעבור המחיר של גם יפה וגם ונוח צריך שיהיו אלטרנטיבות, אופציות ולנו בקארמה יש שלל אדיר של אלטרנטיבות. זה הנושא שאנחנו החלטנו להתמקצע בו, אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, אנחנו קשובים לצרכי הלקוחות שלנו, חולמים יחד איתם את האירוע שלהם ומתרגשים בכל פעם מחדש כאילו מדובר באירוע אישי שלנו. 

בעקבות האכפתיות וההתרגשות אנחנו משקיעים תמיד בכל מה שהכי מעניין שניתן לרכוש בשוק, מקלים על חיי בעלי השמחות ודואגים להם שלא ידאגו.

אז מחכים בקוצר רוח להתרגש גם עבורכם. ואולי עבורכם זה רק השכרת שולחנות וכסאות עבורנו זה עוד הגשמת חלום.

 

צוות קארמה.