השכרת מצננים לעונת הקיץ – חובה באירועי גן! 

קארמה אירועים

בשעה טובה מוצלחת ומרגשת! מברוק כמו שאומרים, מצאתם את האירוע הנכון. מברוק על ההצעה אמרנו מזמן, עכשיו אתם מגלים שלהרים אירוע ובפרט של חתונה זה חתיכת פרויקט, חתיכת הפקה שהיא האמנם כיפית ברמות, תהנו מהתהליך! לא להתייאש זה עובר הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם! 

אז מצאתם את הגן הנכון או את החוף המדהים, הקייטרינג משובח ברמות, הלכתם על משהו שונה שאף אחד לא עושה כמו סושי, והבנתם שצריך גם להושיב אותם איפה שהוא אז השכרתם מאיתנו כסאות ושולחנות והנה זה צועד לקראת הסוף, מאמי צריך גם סידורי פרחים! וסגרתם גם את זה.

וכמה מדהים! בישראל בחודשים יולי אוגוסט, ביננו זה מתחיל כבר באפריל ולעיתים מסתיים בדצמבר, מזג האוויר לוהט ברמות! החום המהביל ימיס לא רק את הכלה שטופת האדרנלין שלא לדבר על החתן שיראה כאילו קפץ לבריכה, כל האורחים ייזלו לחלוטין ללא מצננים!

השכרת מצננים זה דבר חובה לכל אירוע פתוח בשלהי הקיץ הישראלי!

איזה כיף שאנחנו במאה הנוכחית ואין צורך להיות טרודים מדבר! כל מה שצריך לעשות זה רק להתייעץ איתנו ולהשכיר מצננים לאירועים שיצננו לכם את האורחים, אם ממש תרצו נוכל להקפיא לכם אותם, ככה שלא תהיה טיפה אחת מיותרת של זיעה גם אם הם ירקדו ימים שלמים.

אנחנו מודעים לצורך של אנשים באירועים מושלמים, זה בסדר, מותר לכם לשאוף לטוב ביותר, ואיזה כיף שיש חברות שזה מה שהן עושות. מאתרות את הציוד האיכותי והיעיל ביותר על מנת לתת לכם אירוע שהוא באמת מושלם. 

אם האוכל והאנשים יהיו במקום שיש בו מלא יתושים, וחום מאתגר, שימיס הכל, אז זה באופן טבעי עלול להרוס אירוע שלם.

מאחר ואנחנו מחפשים בנרות איך לתת פתרונות יעילים לאנשים, חקרנו, דרשנו וחיפשנו את הציוד הטוב ביותר, אנחנו מתעדכנים כל הזמן! זה בסדר מותר לכם לעשות אירוע לא סטנדרטי ויתכן שיעלה לכם באמת גם פחות מאולם וגן אירועים ולנו יש פתרונות רבים, כמו המצננים וכסאות ושולחנות שיהפכו כל קרחת ביער לאירוע מושלם!

 

אז מחכים לייעץ לכם, מחכים שתתקשרו ותתייעצו איתנו.

 

צוות קארמה.