בית מלון לכלבים הכי מקצועי בארץ!

באלו

אם זו הפעם הראשונה שאתם תצטרכו לעזוב את כלבכם האהוב לתקופה של כמה ימים או יותר, זה לבטח יקשה עליכם.
יש למצוא פתרון הולם שאפילו יגרום לכלב שלכם לחוש בנוח במקום שיהיה זר לו, אבל בהתאם ליחס ולמקום ולכלבים הנוספים שנמצאים הוא ייהנה מכל רגע.
הכוונה היא לשהות נעימה במקום מיוחד כמו מלון בוטיק לכלבים.

אולי זה יישמע לכם מוזר, אבל בהחלט יש חיה כזאת.
הכלב להרבה אנשים הוא בן משפחה ולכן, בעלי הכלבים ידאגו כי השהות שלו תהיה יעילה, במקום נוח ומפנק, יחס אוהב, פעילות ענפה שתתאים לאופיו וסוגו של הכלב, טיולים כמה פעמים ביום, חדר ממוזג עם מיטה נוחה ועוד.
בית מלון לכלבים בתנאים הטובים ביותר. על מנת לבחור נכון את המקום שבו ישהה כלבכם בזמן היעדרותכם, מומלץ להגיע אל בית מלון לכלבים מומלץ, לסייר ולקבל את הרושם הנכון.
מומלץ כי תביאו עם הכלב את הצעצועים שהוא אוהב, השמיכה שלו ואפילו את הכלי שממנו הוא רגיל לאכול.

ישנם בתי מלון לכלבים הנמצאים באזורים מרוחקים, אך שווים כל שקל ובמיוחד את השקט הנפשי שלכם שכלבכם נמצא בידיים הטובות והמקצועיות ביותר.
בתי מלון אלה, מציעים שירותי הסעה לבעלי הכלבים, כך שהכלב יילקח ויוחזר לביתו. יש לשאול את השאלות הנכונות את בעל המלון לכלבים, כגון פיקוח ווטרינרי וכן, במקרה
שחלילה הכלב לא ירגיש טוב, כיצד הם מטפלים בבעיה. יידעו את בעל מלון לכלבים ממה הכלב פוחד ויש ליידע את בעל בית מלון לכבים, אם הכלב אינו אוהב חברת כלבים אחרים, אם הוא אינו אוהב חתולים וכדומה.
ככל שתיתנו מידע רב וחשוב יותר, כך השהות של הכלב תהיה נעימה יותר. בררו לגבי כמות הארוחות שיקבל הכלב ביום, איזה סוג אוכל הוא יקבל או אפילו שאלו אם
האוכל המיוחד שאתם מאכילים את כלבכם, ישנו בבית המלון המיועד לכלבים. מומלץ לשאול אם במקום ניתן לטפח את הכלב, כמו למשל אם ישנה ספר או ספרית כלבים
וטיפוח הכלב באופן מקצועי הכולל רחיצה וגזירת ציפורניים

בית מלון לכלבים – היחס הטוב ביותר לכלבכם
רבים הם אלה שאינם אוהבים את הרעיון שכלבם יישן בכלוב. זה בהחלט מובן ולכן מומלץ כי כלבכם ישהה במקום שאינו דוגל בשינה בתאים או כלובים. אחד מבתי המלון לכלבים המומלצים בארץ, הוא ללא ספק באלו מלון בוטיק לכלבים. המקום נמצא במושב גיתית והכלב ממש מתארח בביתו של בעל בית מלון לכלבים, עם תנאים מצוינים, הרבה פינוק, טיפול אהבה וחום. ניתן לקבל טיפולים שונים וכן גם שיעורי אילוף, כאשר בעל בית המלון הוא מאלף מוסמך ומוכר אשר מאלף בשיטות ייחודיות את כלבכם.