בניה קלה – יתרונות חסרונות ואיך תצמצו עלויות? 

בניה קלה, כל מה ששמעתם ולא ידעתם, ואולי התעניינתם ורציתם לשאול.

בניה קלה יש לה מספר רב של שמות שיתכן שנקלתם בהם בעבר. זה נקרא גם בניה מתועשת, בניה ירוקה (בשל השימוש הרב בחומרים ממוחזרים, ואל תדאגו זה הבסיס הוא בצבע לבן ונקי), בניה מהירה ועוד. שלל השמות נולדים בהקשרים שונים כשזה בעצם אותו הדבר בדיוק.

הבניה הקלה עשתה עליה לישראל ממדינות העולם בהם משתמשים בדרך הבניה הזאת כבר מתחילת המאה הקודמת. כמו לכל דבר גם לבניה הקלה יתרונות וחסרונות. 

אנחנו נתחיל החסרונות כי אין הרבה והם לא רלוונטים לישראל במיוחד, שזה בעצם העמידות של המבנה תחת תנאי אקלים קשים כמו סופות הוריקן וטורנדו, הז'אנרים האלה של תנאי אקלים, לא סתם גשם, יותר לכיוון סופות חזקות במיוחד שעלולות לעשות נזק גם במבני בטון, פשוט בבניה קלה ההסתברות היא גבוהה יותר. 

בישראל אין תנאי אקלים כל כך קשים. לכן גם הסיכון גם לא ממש מתקיים. 

החיסרון הנוסף הוא מאחר והוא קצת יותר עדין מבטון שזה פחות יתאים לבתים רבי קומות, בניינים כמו שאתם מכירים.

היתרונות של הבניה הקלה לעומת זאת הם עצומים, מדובר בשלדות פלדה יציבות, שעליהן עוטפים את הקירות והכל נעשה במפעל בהזמנה! לא בשטח המגורים של הלקוח, או האדמה לכן גם הכל נקי, אין צורך ביסודות של חפירה מתחת לאדמה בעקבות השיטה המתקדמת, ומטבע הדברים מדובר בחומרים שהעלות שלהם נמוכה יותר. וגם בשל שיטת העבודה של הסרט הנע הכל רץ הרבה יותר מהר, והכל נעשה בדרך נקיה ושקטה במיוחד, לא הרעש המעיק שאתם מקבלים בבית כשמשפצים לכם.

הבניה הקלה רוויה בכל כך הרבה יתרונות מלווים כמו העובדה שבסופו של יום מדובר בזמנים כל כך קצרים של שהיה בשטח הלקוח ככה שאתם לא צריכים לקחת ימי חופש מיותרים כדי לפקח על העבודה למשל, זמן שווה גם כן כסף אין מה לעשות זאת עובדה וכשבונים לכם בשיטה הקלאסית צריך לפקח, הבניה הקלה מיועדת וראויה למגורים בדיוק כמו בניה בבטון לעשרות שנים וגם יותר אם לא מחפשים לשפץ, רוב האנשים אוהבים להתחדש ולחדש כמו שלא חיים לנצח ככה דייר חדש בנכס מחפש לשפץ, גם בניינים. 

 

אנחנו נשמח לשתף אתכם בעוד אינפורמציה לשם כך תצטרכו לשאול אותנו. 

בהצלחה,

היחידה