דיור מוגן – הרבה יותר ממה שחשבתם

בשלהי החיים שלנו האדם עובר כל כך הרבה דברים, כל כך הרבה לחצים, ימים טובים יותר וכאלה שפחות. הזמן טס לו והנה ההורים מגיעים לשלב שבו הם לא רק בקבוצת הגיל השלישי, הם גם עייפים יותר מתלאות החיים וזקוקים למנוחה שלהם, ואנחנו רוצים אותם כאן לכמה שיותר זמן בריאים ושלמים כדי לבוא לבקר עם הנכדים ולחבק אותם, האנשים האלה יקרים לליבנו במיוחד. ואנחנו רוצים גם שיהיה להם טוב ובדרך מכבדת.

דיור מוגן, מה שמענו על זה? שזה המקום אליו מגיעים אנשים מבוגרים שזקוקים לפיקוח 24/7 לטיפול של אחיות ורופאים צמודים, בית אבות במילים אחרות, יש שמועות פחות איכותיות על מה שקורה שם כשמדובר באוכלוסייה יותר רגישה שנזקקת ליחס אישי ואנושי מאוד.

אז דיור מוגן ואיכותי זה הרבה מעבר לזה. כמובן שיש את מה שמסופק על ידי הממשלה, יחד עם זאת ישנם גופים פרטיים ואיכותיים שנותנים ממש רמה גבוהה של איכות חיים שהייתה משמחת גם מי שלא נחשב בקבוצת הגיל השלישי.

דיור מוגן זה בעצם דיור באווירה קהילתית לגיל השלישי. דיור מוגן איכותי יספק לא רק חדרי שינה וארוחות בריאות ומזינות בזמן, ונגישות של אחיות ורופאים כלומר פיקוח רפואי צמוד.

דיור מוגן יספק גם אוירה נעימה, חוגים, פעילויות, הצגות אטרקציות וגם בנפרד. לא כל מה המתאים לגברים מתאים לנשים וההיפך.

דיור מוגן איכותי מספק בעצם את רמת החיים האולטימטיבית לבני הגיל השלישי בדרך כזאת שאכן בוודאי יש את הפיקוח הבריאותי, יחד עם זאת, לצד הפיקוח על האהובים שלנו יש גם חברה שמספקת שמחה, זאת קהילה בעצם. ולקהילה הכוח להאריך ימים בין האחד לשני, בין שמדובר בזוג הורים שכבר עייפים ורוצים את השקט שלהם וככה סתם שידאגו להם, ובין שמדובר באנשים בודדים שרוצים ליהנות פשוט לא רוצים להטריח חברים כשלא נוח להם כי הם סבורים שהאחרים עם הנכדים ועסוקים בחייהם שלהם. 

אז בדיור מוגן איכותי, יש הכל מהכל גם את השקט הנעים אם האדם בוחר ליהנות ממנו וגם מגוון עשיר ורחב של פעילויות ליהנות מהם עם החברים שהוא רוכש בתוך המקום