עם רובוט לבריכה: החיים קלים ופשוטים!

שמש, ים, בריכה, איזה כיף הקיץ כאן. חמים כל כך ונעים והדבר שהכי כייפי זה הרעיון הזה של לצלול לתוך מקווה מים, בלתי רלוונטי מאיזה סוג. 

הים שווה במיוחד, יחד עם זאת יש איתו מספר עיכובים, האחד הוא שזה לא בחצר של הבית שלי והשני זה המחשבה על הבית שצריך לנקות, וכל ההכנות שצריך להתארגן עליהן בעבור הבילוי האטרקטיבי הזה. אז אפשר ללכת לבריכה, שאולי לא טבעית יחד עם זאת, הרבה פחות לכלוך היא מביאה איתה הביתה אבל היא לא בחינם, ויש עוד ים הוצאות מסביב. 

ויש את אלה שיש להם פשוט מזל, יש להם חצר והם החליטו או לבנות בריכה ביתית, או לקנות אחת שהיא חיצונית. הכל טוב ויפה, וזה כיף אדיר, חתיכת אטרקציה שתסדר לכם את כל החופש הגדול בלי יותר מידיי מאמצים. יחד עם זאת האטרקציה הזאת דורשת תחזוקה. חייבים לדאוג לצלילות המים. אם טרם רכשתם ואתם לא מעודכנים אז המים יתלכלכו ודורשים תחזוקה, כאשר אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהבנתם שכמות כזאת של מים לא מחליפים בכל יום. זאת איכות חיים חד משמעית, ושווה את הכסף וגם את העבודה כי הילדים באמת נהנים כל יום ולא רק הם גם ההורים. 

ויש דרך נוספת ליהנות מהכל. אין צורך לקרצף את הבריכה, ולא להשתמש בשואבים מיוחדים כאלה ואחרים ולא כל מיניי רשתות או אביזרים. בדיוק כמו שיש רובוט שמנקה את הבית? ככה יש רובוט לבריכה. הוא שווה כל שקל. התפקיד שלו הוא בעצם לדאוג תדיר לנקות את החולות והלכלוך בבריכה ככה שאתם לא תצטרכו לעשות את זה בעצמכם, כל מה שצריך לדאוג לו זה לטעינה וההשקעה הזאת תשרת ותלווה אתכם לשנים ארוכות וטובות ואתם תברכו את עצמכם על ההחלטה של לקנות רובוט שעושה עבורכם את העבודה ומנקה עבורכם את הבריכה. השקעה חד פעמית סופר מומלצת כבעל בריכה, ואפשר להנות מבריכה נקיה מכל לכלוך אפשרי במשך כל החודש. 

מאחלים לכם חופש נעים ונקי,

אדל בריכות