טבליות כלור לבריכה וכל הציוד שאתם צריכים!

מים זה דבר שנעים לגופנו, במים יש גם המון ברכה, ברמה הפסיכולוגית, מים כל כך נעימים לנו כי הם לוקחים אותנו אסוציאטיבית רחם שממנו התחלנו את חיינו והם מאוד בריאים לנפש, הן בדרך של שהיה בהם והן בדרך של שתיה כמובן. 

מים הם סמל החיים ויש בהם גם חיים, מכל מיניי סוגים חלקם בריאים עבורנו חלקם פחות. זה לא אומר שהם רעים, פשוט פחות יעילים לגופנו ואנחנו נוהגים להגדיר אותם כטפילים, ומתוך החיים שבמים מתפתחים גם אצות לכן מים עומדים יתפתחו לגוון ירוק עם הימים, זה תהליך מאוד מהיר. 

כדי שנוכל לשמור על בריאותנו. ולהרגיש יותר נינוחים להיכנס למים, בשעה שאצות זה לא דבר מזיק, פשוט פחות אסתטי ולא נעים בתחושה. על מנת שלא יווצרו לנו חיים שאין לנו עניין בהם במערכת המים שלנו הן בבריכות והן לשתיה יש דרכים לשמור על צלילות המים ונקיונן מחיים בלתי רצויים ויעילים עבור גופנו.

הדרך האולטימטיבית לשמור על צלילות המים זה קודם כל משאבות, שמגיעות כיום כמעט עם כל בריכה, אם לא מגיעות משאבות ניתן לרכוש בנפרד זה פילטר הכרחי בעבור הנקיון. 

מעבר לזה, יש טבליות כלור לבריכה שמגיעות בכמות מדוייקת לכמות המים הבייתית, ומאחר וכלור זה בעצם חומר שהוא מתכלה, נדרש מידיי פעם להשתמש בטבליות נוספות של כלור. 

חשוב מאוד לזכור, כלור זה לא משהו טבעי וכמות גבוהה מידיי עשויה להזיק, צריך להשתמש לפי ההוראות לא יותר מידיי ולא פחות מידיי הכל תלוי בגודל הבריכה.

תכלית הכלור זה שמירה על נקיון המים מסוגים שונים של חיים בתוכם, יחד עם זאת, אנחנו נכנסים ויוצאים מהמים לכן זה מלכלך אותם, לשם כך מומלץ ורצוי להשתמש בשואבי מים מיוחדים, ניתן גם ידנית לעשות את זה, יחד עם זאת לטווח הרחוק, רכישת רובוט למים תקל על החיים משמעותית.

מאחר והמשאבה עובדת קשה כדי לשמור על המים, צריך לדאוג גם לפילטרים שלה, ויש חול קוורץ שיאריך את ימי הניקיון יותר. 

יש עוד שלל מוצרים שניתן לרכוש כדי לתחזק את הבריכה ביתית בצורה איכותית. נכון מדובר בהשקעה שבמרבית המקרים היא חד פעמית ונשמרת לטווח הרחוק. 

 

נשמח לענות לכם על כל שאלה נוספת 

 

אדל בריכות