הצצה לחיים בתוך בית אבות לדתיים

בלב ליבה של ירושלים, קרוב למיקומים מרכזיים ואתרים היסטוריים מרכזיים בירושלים עיר הבירה, נמצא בית טובי העיר – בית אבות לדתיים. בית הדיור המוגן הוקם כהגשמת חזון של דיור מוגן לדתיים, הוא מתמקד בקשישים יהודים אשר אינם רוצים לזנוח את אורח החיים היהודי שלהם בכניסתם לבית הדיור המוגן. בית אבות לדתיים טובי העיר הוא דיור מוגן איכותי וייחודי במיוחד לקהל דתי מבוגר, למקום יש מוניטין רב שנים של מקום בו הסטנדרטים גבוהים ביותר ולא מתפשרים על שום סטנדרט, מקום המכבד את דייריו, קשוב לכל מה שהם צריכים ומעניק להם חוויית מגורים יוקרתית ומפנקת.

 

בית אבות בירושלים לדתיים טובי העיר מעניק לדייריו אורח חיים דתי ללא חסך בשום מאפיין אשר קשור ביהדות, פה הדיירים יוצרים קשרים עם דיירים אחרים ומקיימים יחדיו חיי קהילה יהודית ומגובשת. פה אנו נותנים להם הקשבה לכל צרכיהם וכן מספקים להם שירותי רפואה מהרופאים המובילים בתחומם. דיירי בית אבות לדתיים חיים בהרמוניה חיים עצמאיים עד כמה שאפשר וכן פה הם מרגישים חופשיים לעשות כל מה שיחפצו. הדיירים מסתובבים חופשי במתחם, נהנים מאוכל איכותי ומשלל פעילויות מעשירות ודיירים רבים מוסיפים ואומרים כי מאז שעברו לבית הדיור המוגן, נשכחו מהם הצרות והם מרגישים כי הקורונה אינה קיימת ברחבי בית אבות לדתיים.

 

חיי החברה של הדיירים באותו בית אבות לדתיים זוכים לפוקוס מיוחד, שכן פה נמצאים דיירים יהודים דתיים אשר להם נושאי שיחה משותפים והם נהנים זה מחברתו של האחר ומעשירים איש את רעהו בנושאים הקשורים לדת ולחיי היום יום בכללי. בנוסף לכך, בבית טובי העיר ישנו דגש מיוחד לחיי הפנאי והתרבות שכן במסגרת הבית אבות, הדיירים זוכים ליהנות מקשת של עולמות תוכן עשירים במיוחד הכוללים בין היתר שיעורי תורה והרצאות תורניות, קונצרטים ומופעי בידור איכותיים, ערבי שירה בציבור שבו הדיירים זוכים לקחת חלק ולשיר עם כולם בכיף, חוגים ליצירה ואומנות אשר שם הדיירים מגלים כישרונות יצירה ומביעים את עצמם באמצעות האומנות מה שגם בעזרת מלאכת יד הקשישים עסוקים ואינם מתנוונים, מה שלוקח אותנו גם לנושא הספורט – בית אבות לדתיים טובי העיר דואג ומעודד ספורט בקרב דייריו, אנו עורכים שיעורי ספורט מותאמים לדיירים שהם נהנים מהם מאוד. בנוסף מדי שבת אנו עורכים קבלת שבת אשר מאחדת את כולם ופשוט כיף לקבל את השבת המלכה בצורה זו. אז אם אתם מחפשים בית אבות לדתיים, היכנסו כעת לאתר וצרו איתנו קשר.