ההמלצות שלנו לבריכה לילדים

קיץ, ים, בריכה איזה כיף זה! מי לא מחכה לזה, הילדים שלנו כל כך יקרים לנו וחוץ מזה שאנחנו זקוקים לקצת ספייס מהם, כדי לנשום ולהיות הורים טובים יותר, אנחנו לא באמת מעוניינים לשחרר אותם לזמן רב מידיי. אנחנו עושים את המקסימום האפשרי כדי לתת להם את הזמנים הכי יפים שניתן לקבל, כי ברור לכל הורה שהדבר הזה שזועק בנודניקיות מתוקה כל רגע אמא ולפעמים גם אבא, שזה לא ישאר ככה לנצח והאוצר המתוק הזה יגדל. אז אנחנו משקיעים בהם את כל מה שאנחנו יכולים ואנחנו נלך על הקייטנות הכי שוות שיש בתקציב שלנו, ונקנה להם את הצעצועים הכי מעניינים והכי שווים, ונדאג לאוכל הכי מזין ובין היתר נחפש גם אטרקציות שיהיו זמינות להם בתדירות גבוהה לקיץ ככל הניתן.

אחת האטרקציות היותר נמכרות שיש לבילוי משפחתי בקיץ עם ילדים זה בעצם בריכה לילדים

בריכה לילדים כמו בכל בריכה שהולכים אליה בחוץ חייבת להיות מתאימה להם. כי עם כל ההנאה שבעניין ידוע שילדים חייבים השגחה בתחום של מים.

אז אחת ההמלצות לבריכה לילדים זה קודם כל גובה המים, תלוי גיל רצוי מאוד שאם מדובר על פעוטות המים לא יעלו על גובה של כ20 סנטימטרים. האטרקציה של המים עם החום יתיש אותם ויענג אותם ללא צורך בעומק, גם אם תלכו על גיגית יחד עם זאת חד משמעית יהיה נעים יותר גם להורים להתנהל בתוך בריכה קטנה, קטנה כזאת שגם אמא יכולה להיכנס אליה יחד עם זאת אם חס ושלום הילד נופל המים לא יהיו עמוקים מספיק כדי להוות סכנה רצינית. 

בריכה מומלצת לילדים היא דווקא המתנפחות יותר, מאחר וניתן לרוקן אותה בתום השימוש ולא להשאיר בה מים ולהצניע אותה מהם. היה ובחרתם ללכת על בריכה מחומר נוקשה יותר או עם עומק עמוק יותר מומלץ במיוחד לרכוש מכסה לבריכה כזה שהוא קשה יותר לפתיחה עצמאית של הילד. שחס ושלום לא יהיו טעויות. 

כמובן שעם הגיל של הילד מומלץ להגדיל ולהעמיק את המים יחד עם זאת רק לצד השגחה של אדם מבוגר. 

 

נשמח לענות על כל שאלה נוספת.

 

אדל בריכות.