ההורים נזקקים לטיפול רפואי? דיור מוגן דתי

החיים הם מתנה, הם כל כך יפים, וטומנים בחובם כל כך הרבה הפתעות ואם זכיתם לחיות תחת עץ התורה, אז ברור לכם שהכל פה זה פרוזדור אחד קצרצר, עד כמה שנדמה ומרגיש לעיתים שזה ארוך, זה בהחלט לא. זה קצר במיוחד. 

בשלהי החיים, עם כל היופי שלהם, מגיע השלב שבו מתבגרים, וכמה שאנחנו מעניקים לאחרים, להורים שלנו, לילדים, לנכבדים, לשכנים, לחברים חלק מתהליך ההתבגרות הוא שצצות תופעות פחות נעימות, שזה חולי כזה או אחר, חולשה מסויימת נקודתית של המוח, הגב, הכליות הדם וכד' שהולכות ונעשות פחות ופחות נעימות עם הזמן, ועם הבגרות זה עשוי להיות יותר ויותר מרגיש כמו משפיל.

תופעות כמו דמנציה, שמביאות לשכחה של האהובים עלינו, לא על אף אחד, בעיות לב, בעיות של הדם כמו סוכרת ולחץ דם זה לא רלוונטי שאנחנו מכילים בנפשנו שזה המצב. למבוגר שחווה את החולי הכרוני שלו, זה לא נעים ולפעמים נחוץ טיפול רפואי צמוד, ולעיתים זה מרגיש מאוד אינטימי. וחשוב במיוחד לכבד את האדם שזקוק לטיפול הרפואי בעיקר בתוך מקומות כמו דיור מוגן, מאחר ואין השגחה של בני המשפחה תמיד על ההורה.

דיור מוגן דתי, שעובד תחת הכיפה של הלכות, ובעיקר מצוות כיבוד הורים ומצוות והדרת פני זקן, בהן אנחנו עושים את המקסימום הנדרש לתת למטופל את התחושה הכי אנושית שניתן לקבל, שאכפת ממנו! שרוצים אותו בריא וחיוני ולצד העבודה הרפואית הקדושה הקלאסית, בתוך הדיור המוגן, ניתן לקבל טיפולים קצת אחרים. כאלה שהם לא בהכרח תרופתיים ולצד התרופות כמובן, כאלה שבאופן טבעי תכליתם להביא למצב הבריא ביותר שניתן להביא את הדייר. 

דיור מוגן דתי שמגיע תחת הלכות, למגזר החרדי, הוא בית אבות ודיור מוגן איכותי יותר, גם בעקבות ההלכות המבורכות וגם בגלל שאנחנו מעוניינים שאנשים יאריכו ימים גם כדי להיות לצד הילדים והנכדים כמה שיותר שנים וגם כדי שיוכלו לשמוח ולשתף עלינו ועל כל שיטות הטיפול הנלוות והמאוד אנושיות, ומגוונות שהם מקבלים לצידנו.

 

מחכים להיות שם עבור הוריכם והסבים שלכם,

 

צוות טובי העיר