פוליש וניקיון – כיצד לבחור חברת מהתחום?

 

בשוק של חברות פוליש וניקיון ישנן מאות אם לא אלפי חברות הפזורות בכל רחבי הארץ ומציעות מתן שירות פוליש או ניקיון לבתים, למשרדים, לדירות ועוד. איך נדע כיצד לבחור חברה טובה ואמינה בעלת איכות גבוהה ועבודה שתשאיר לנו טעם טוב בפה? במצב בו התחרות כה גדולה, חשוב לשים לב לכל המאפיינים של חברות פוליש וניקיון השונות על מנת לקבל שירות ניקיון איכותי ככל הניתן, במיוחד כאשר מדובר על אנשים שאנו מכניסים אלינו הביתה לתוך החפצים האישיים שלנו.

 

ניסיון בעבודות פוליש וניקיון- חברת פוליש טובה ורצינית תדע לאפשר ללקוחותיה להתרשם מניסיון בתחום. לחברות רבות ישנם לקוחות קבועים וגדולים אשר ניתן להתרשם מהם. כמו כן ניתן להתרשם מבעוד מועד בתמונות, במיוחד אם הגעתם לחברת הפוליש דרך אתר האינטרנט שלה. פוליש וניקיון הינם תחומים אשר ניתן להבחין בהבדלים בעין בתמונות מסוג "לפני ואחרי", בקלות תבחינו בעבודה מקצועית וטובה לעומת עבודה חובבנית וחסרת ניסיון. כי על ניסיון טוב נאמר – אין חכם כבעל ניסיון והדבר נכון פי כמה בתחום בו ישנן חברות ניקיון חדשות שצצות חדשות לבקרים. כמו כן ניתן לבקש מחברת הניקיון לא רק תמונות, אלא אף המלצות מלקוחות עברו בין אם מדובר באנשים פרטיים או במשרדים וחברות – בקשו לדבר ולשוחח ולשמוע חוות דעת.

 

שימוש בציוד ובחומרים מתקדמים - קיימים סוגים שונים של חומרים לפוליש וניקיון. מכישירםי מתקדמים יותר ופחות. אם יש צורך בניקיון כללי לבית ופוליש וקס לרצפה תוכלו לבחור בחברה שעושה שימוש בחומרי ניקיון סטנדרטיים ואף תוכלו לספק להם את חומרי הניקיון בעצמכם אם יש לכ בקשות מיוחדות. אך אם מדובר על ניקיון יותר משמעותי כמו ליטוש רצפות בחרו בחברה שעושה שימוש במכשירים מתקדמים ולא במכשירים שעלולים לגרום לכם נזר לרצפה, לחלונות (במסגרת ניקוי חלונות חיצוני או עבודות בגובה) או לבית. איך תדעו את זה? שאלו את עובדי החברה ובררו עם חברות רבות.

 

מחיר לניקיון בתים או משרדים – תחום הניקיון הינו תחום ידוע לשמצה בכל הקשור למחיר. אף נעשתה כתבה בנושא בערוץ 2 בחדשות שנוגעת לכך שבטלפון נאמר מחיר מסויים אך כאשר מגיע צוות הניקיון המחיר קופץ שבעתיים. שימו לב שאתם בוחרים חברה הוגנת שתתן לכם בדיוק את המחיר אותו היא קבעה – לא פחות ולא יותר, ולא תרמה ותקפיץ את המחיר בהגיעה לביתכם. לכן, מראש אל תתפתו לבחור חברה שתתן לכם מחיר שהוא טוב מדי כדי להיות אמיתי, כי סביר להניח שהוא לא אמיתי. בחרו חברה שנשמעת רצינית, בעלת מחיר סביר והגיוני, אך עם זאת לא יקרה מדי.

 



תפריט דף הבית