זקוקים למנעולן ?כך תמצא את איש המקצוע המושלם

בעבר כשהיינו מחפשים בעל מקצוע עמדו בפנינו 2-3 אופציות עיקריות - חיפוש בדפי זהב, פרסומות שונות בתקשורת המקומית, או מפה לאוזן, חברים, קרובי משפחה וכדומה.
ביום בו נכנס האינטרנט לחיינו, הרבה יותר קל לנו למצוא מגוון אנשי מקצוע בכל תחום. לא רק שיותר קל לנו, אנחנו מקבלים על בעל המקצוע את כל המידע ההכרחי והנדרש, הן על אזורי העבודה שלו, הניסיון, תחומי ההתמחות וכן על היבטים שירותיים שונים, דוגמא כמה הוא אמין, דייקן, עומד במילתו, זמין וכן על עלות עבודתו.

את כל זה אנחנו יכולים לקבל באמצעות מספר כלים שעומדים לרשות כל לקוח וכן לרשות כל בעל מקצוע שמעוניין לפרסם את עצמו. ניקח לדוגמא מנעולן במודיעין שרוצה להגיע לקהל רב ככל הניתן. כל מה שעליו לעשות, זה לפרסם את עצמו בכמה שיותר מקומות, אתרים בהם ניתן לפרסם בעלי מקצוע, שם הם יכולים לרשום את פרטי ההתקשרות שלהם, תחומי התמחות, אזורי שירות, ועוד. בעל המקצוע שלנו יציין בוודאי שהוא מנעולן, שפורץ דלתות של בתים, משרדים, כספות, וכלי רכב ומתקין מנעולים מסוגים שונים.

בחלק מאותן אתרים יכולים הלקוחות לפרסם את תגובותיהם לשירות של אותו מנעולן. חלק מן התגובות בוודאי יהיו לא אובייקטיביות, לכאן או לכאן, אך בדרך כלל, התגובות הן אמינות ומציעות לגולשים את האמת אודות השירות של בעל המקצוע. בשביל לזהות תגובות שכאלה אגב, אנחנו צריכים לקרוא ביקורות ארוכות, הן נוטות להיות הרבה יותר אמינות מאשר ביקורות קצרות, גם אם הן חיוביות וגם אן שליליות.

רשתות חברתיות ופרסום בגוגל

בעל המקצוע יכול גם לפרסם את עצמו ברשתות חברתיות, וגם שם הוא יכול לבקש את עזרת הלקוחות שלו לפרסם תגובות אודות עבודתו ושירותיו. מצד שני, אנחנו יכולים להשתמש ברשתות חברתיות בצורות שונות בשביל למצוא בעלי מקצוע. למשל, באמצעות פרסום עצה מחברים למנעולן או כל בעל מקצוע אחר, אפשרות אחרת היא להיכנס לקבוצות עירוניות (קבוצות של תושבי העיר או האזור שלנו) או קבוצות של בעלי מקצוע, ולברר על מי הם ממליצים. שם גם נוכל לקרוא תגובות של גולשים אודות בעלי מקצוע שונים.
בתחילת המאמר ציינו שבעבר אם היינו מחפשים בעל מקצוע, היינו צריכים להיעזר בפרסום בתקשורת המקומית. כיום יש לנו את גוגל. בעלי מקצוע רבים, ובפרט מנעולנים מפרסמים את עצמם בגוגל.

מדובר על פרסום ממוקד, כזה שברגע שאנחנו מחפשים מנעולן, הם מיד מופיעים במקומות הראשונים של העמוד או בצידו של העמוד, לצד התוצאות שלו. למה זה משמעותי עבורנו? כי לעיתים התוצאות הראשונות שאנחנו נראה, לא יפנו אותנו מיידית לבעל מקצוע מסוים, לעומת זאת, הפרסום יפנה אותנו לבעל מקצוע בתחום שאנחנו מחפשים ויכול לחסוך לנו זמן חיפוש. כל מה שנצטרך לעשות, זה ליצור איתו קשר ולהזמין אותו לבצע אצלנו את העבודה.


תפריט דף הבית